Snälla sov nu!

Halv 7 fick Antonio middag, efter det blev han jätte grinig så jag tänkte att han ville sova så
Kl 7 så försökte jag få Antonio att somna men han vägrade så han fick vara uppe och leka till kl 8, då blev han gnällig igen, så jag försökte att få honom att somna igen men han ville bara inte.
Så det var bara att gå upp kläpå sig och ta fram bärselen och gå ut, men det jobbig är att han inte får somna i bärselen för då vaknar han när vi kommer hem och vill inte somna om, så vi gick tiil konsum och köpte lite godis och pratade med honom hela vägen dit och tillbaka för att han inte skulle somna.
Precis när vi kom till porten somnade han, men han vaknade igen som tur var, sen somnade han nästan på engång när han la sig i sängen. Nu sover han som tur är,  jag vill också men jag måste spela lite Wii innan =) annars blir min man lite ledsen, hihi

Kommentarer
Postat av: J.

Oj vad tidigt du gift dig&skaffat barn! Vill oxå ha barn tidigt :)

2008-12-26 @ 22:00:42
URL: http://jantra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0