Nattning

Kl 8 somnade Antonio, men han sov bara i en kvart sen dess vägrade han sova,
Tricket för att han inte ska bli klar vaken är att inte ta upp honom, men det struntar min man i för det är iallafall inte han som får Antonio att somna. Tillslut brukar jag bli så trött att jag också går och lägger mig.
I morgon hade jag iallafall tänkt att jag och Antonio skulle åka in till skanstull och julhandla lite, två an fem julklappar är klara än så länge, fast min man har redan fått sin julklapp han kunde inte vänta. Han fick tredje och fjärde säsongen scrubs, han fick dom andra två förra året =)
Antonio blir 8 månader om några tmmar, så till honom vet jag inte riktigt vad jag ska köpa, en boll kanske, han älskar ballonger men han får inte leka med dom eftersom att han kan smälla dom. 
Till min syster vet jag inte heller, så det kommer nog bli en lång dag på stan i morgon, det hade inte gjort så mycket om vi hade vagnen men eftersom att den gnisslar så mycket får det bli bärselen istället, nu väger han nästan 8kg, så det blir ganska jobbigt för ryggen. Men vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0