Kallt och tråkigt

Jag fryser såå mycket, det är iskallt är hemma, vi sitter och äter lunch frukost och håller på att ringa och kolla om dom har några pistoler kvar till Wii. Hitils har vi hittat en kulspruta, men bara en =(
Det har varit mycket att gå på stan dom senaste dagarna, i dag hade jag tänkt att gå själv det blir tre gånger så jobbigt när Antonio och min man är med, efter typ tre butiker ger dom upp så börjar någon av dom gnälla, min man hatar nämligen att följa med men endå envisas han hela tiden att följa med. Det är ju svårt att gå själv på stan med Antonio för då måste man ju släpa med sig vagnen och börjar han gnälla måste man ha honom i bärselen och då är det ju inte så lätt att prova kläder.
Idag blir det väl samma sak, fast han ska väl bara följa med och köpa kulsprutan sedan hoppas jag att jag får gå på stan ensam en stund i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0