Julafton hoss mamma

På natten till julafton när vi sov hoss mamma vaknade Antonio kl 03:00 och vägrade att somna om, så jag fick gå upp och så lät jag honom krypa omkring i vardagsrumet. 20 min senare vaknade mamma och kom upp och höll oss sällskap två min efter vaknade Lima (hunden) och tio min senare vaknade min syster av att Lima störde henne så kl halv fyra var alla uppe. Kl 4 gick dom och la sig igen
Antonio var inte trött än så jag ringde till min man som sov hemme hoss hans mamma. Han vaknade andra gången jag ringde men vi la snabbt på eftersom att han var bara vid halvft medvetande =)
Efter det tänkte jag att nu måste han vara trött så jag försökte få honom att sova i sängen men han somnade väl inte förens 5 halv 6. På morgonen vaknade han kl 10 då gick alla upp och åt gröt, Antonio fick smaka risgrynsgröt men det var inte så gott.
Kl 11 gick vi ut på promenad allihopa Antonio somnade efter  enstund  i vagnen sen sov han hela promenade, som tur var. När vi komhem igen åt vi lunch, sedan var det julklapps dags
Det här är vad jag fick av mamma och syster.

.En stekpanna
.En billjet till någon teater
.En halsduk
.En jätte tavla på min mormor
.En brandvarnare
.Ett smyckeskrin

Av min man fick jag

.Mamma mia filmen
.Första sesong boxen av Desperate Housewives
.Andra sesong boxen av Desperate Housewives


Antonio fick också en halsduk av moster, hon hade gjort dom själv.
Jag fick en blå, jätte fin. Antonio såg riktigt stillig ut i sin halsduk.


Antonio fick sin första boll det är en stor nyckelpiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0