Borta bra men hemma bäst.

För en timme sen  kom jag och Antonio hem från ett besök hoss mamma.
Mamma kom och hämtade oss kl fyra med bilen, dirkt när jag satte Antonio i bilbarnstolen började han skrika och gråta, eftersom att han sitter fram så finns det inte så mycket man kan gjöra åt skriket. Det är tur att mamma bor så nära. När vi kom hem till mamma började jag slå in julklapparn.
 Antonio satt och tittade på och smällde leksakerna i bordet, tillslut fick han inte det längre för mamma trodde att han skulle förstöra bordet.
Medans jag höll på i vardagsrumet med julklapparna så gjorde mamma iordning kolasmeten, Jag älskar att vara hemma hoss mamma nu när jag inte bor där längre, det är altid städat och mysigt och det böir alltid riktig middag serverad, inga gammla pizzor eller nudlar. Det är också skönt att ha någon anna vuxen att prata med, inte bara sin man. Jag förökte att mata Antonio med någon konstig 8månaders gröt, han nästan totalvägrade att äta.
Den luktade äckligt och hade massa bitar i så jag förstår honom =)
I bilen på väg hem skrek han också som en galning precis när vi svängde in på våran gata så somnade han, stackarn. Det var skönt att komma hem, även om vi inte var borta så länge, men hemma är altid bäst!
Nu ligger Antonio och sover i sin tomte dräkt. Hoppas han sover bra inatt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0