Billigt eller dyrt?

Idag har vi varit på stan jag köpte en tröja, den kostade 299, as dyrt tycker jag.
orkade inte gå i så många ffärer för det var så mycket folk.
Vi köpte också två pistoler till wii den ena kostade 220 och den handera 120, ganska dyrt.
Det är konstigt pistolerna var ju inte så billiga men jag tycker att det var mera värt pengarna, jag menar kläder behöver man ju så därfär tycker jag att det borde vara mycket billigare.
Tänk alla utteliggare dom har ju knappast råd att köpa en jacka inte ens på rea nästa då kostar en vanlig tunn jacka typ 500, det är as dyrt.
Märkes kläder är också lite konstigt att man köper, ja menar köper man tex en Gucci väska för att man tycker att den är fin eller för att man vill visa att man har så mycket pengar att man har råd att köpa en?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0