Bebis kilona

Antonio vaknade kl 9 idag igen, jag är lika trött som en hamster mitt på dagen.
Nu har iallafall hela familjen ätit frukost tillsammans och
Idag hade jag tränkt att åka till Farsta och handla lite kläder om det finns något kvar =)
Om det finns något som jag verkligen hatar så är det att köpa kläder, delvis för att det tar sådan tid och far att jag aldrig hittar något som passa.
sedan Antonio föddes har jag gått ner 11kg, tycker att det är ganska bra men det ska bort lite mera, hur nu det ska gå till, orkar aldrig träna, det mesta har försvunnit för att jag inte hinner äta så mycket, det är ju inte så bra men jag ska försöka att skärpa mig.
Jag försår mig faktiskt innte på alla nyblivna mammor som envisas med att tränna så fort dom kan, visst att man vill bli "smal" igen, men precis efter man har fått barn det är ju då man har något att "skylla" på =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0