Att vara ung mamma

eller ung och ung själv tycker jag att jag börjar bli gammal, snart 20 år.
Jag läste iallafall nyss på kanal5 och att vara ung mamma. Där var det en mamma som sa - Jag var 15 när jag fick min dotter jag hoppas bara hon inte gör samma misstag.
Vadå misstag, visst att man kanske inte vill att ens egna barn, ska få barn som unga men säga att dom är ett misstag det är ganska elakt.
Vi har haft det tufft sen Antonio föddes men han var absolut inget misstag.
Fast det är inte han som gör det jobbigt, utan soc.
Tydligen har dom fått för sig att min man och jag som unga föräldrar inte skulle klara det, det hade dom fått för sig redan innan han föddes vilket jag tycker är jävligt  diskriminerande.
Anledning till allt detta var för att vi inte är så duktiga på att städa. När han föddes behandlade  dom oss som att vi inte kunde ta hand om honom alls.
Idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0