Antonio kan nästan gå, eller han kan det lite

I Igår när vi satt och lekte i vardagsrummet så ställde Antonio sig upp och tog tag i sitt gå bord, det är ett sådant där med hjul på, först såg det ut som att han skulle ramla men när bordet började rulla följde han med, det gick väldigt snabbt det såg ut som att han sprang =) när jag höll emot bordet lite så kunde han faktiskt gå en liten stund alldeles själv, jag blev så glad och stolt eftersom att han är så liten, han är ju bara lite över åtta månader.
Idag när vi satt och åt frukost så drack han hur sin pipmugg med hantagen, det har han kunnat sen har var 6 och en halv månad men nu slängde han pipmuggen i golvet så handtagen ramlade av så då tänkte jag prova och se om han klarade att dricka utan handtagen och jaaa det klarade han.
När vi var hoss bvc sist så sa doom att han är väldigt tidig i utvekligen, men att han var så här duktig det trodde jag inte, haha.
Min bebis har blivit så stor och duktig.
Ps. Snart är han duktigare är mig, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0