Syskonkärlek

Halloj :) sen i lördags kväll har jag ätit två burkar med bebis frikadeller och 6 dl ris :) + 10 salta chips.
Anledningen är att i lördagskväll blev jag magsjuk och låg och spydde hela natten, sen des har jag mått illa och inte kunnat äta så mycket och i dag var jag ute första gången sen i fredags :P

Känner min inte bra alls men jag måste till skolan i morgon och ikväll måste jag plugga eftersom att jag har nu 2 examinationer att lämna in, sen nästa vecka är sista veckan med den här kursen sen börjar medicin kursen.

Juste anledningen till att Bel får börja på Antonios dagis är för att dom nu ska ha 15 barn på avdelningen fram tills sommaren så eftersom att Bel inte hade haft mer än 2 timmars inskolning på andra avdelningen så får hon som tur är hoppa över till Antonios avdelning :D :D
Så imorgon börjar hon på dagis och a hade varit väldigt tydlig med att bel skulle sova bredvid honom på vilan :D


Kommentarer
Postat av: marina

sötisar!

2011-02-01 @ 22:14:39
URL: http://myworldiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0