vad är rubriken

Haha roligt att folk tycker att det är jobbigt att läsa centrerad text :) men nu när jag vet att många ogillar det får det bli vanlig text i stället :)

Det där med all reklam håller jag med om och att kategorier och sånt ska komma före ska försöka fixa det utan att förstöra allt.

Min Emmaljunga ska säljas till en köpare i göteborg :( ska koll aupp hur man skickar en bamse vagn på bästa sätt.
Sen sitter jag och väntar på att någon vill köpa syskonvagnen, när jag sålt dom två så köper jag en ny/begagnad.
Beroende på vilken vagn jag väljer, känns lite dumt att behöva välja vagn beroende på vilken som får lättast plats i bilen.
Fast syskonvagnen säljer vi för att vi nästan aldrig använder den Antonio vill gå.

Åh mina sötnosar är så gulliga, jag höll på att laga mat så blev det helt tyst så självklart gick jag in till vardagsrumet för att kolla och då står Antonio och "matar" Bel :D
Dom leker med Antonios små tallrikar och temmuggar, så lyser han upp när han ser mig och säger "Jag matar Bel" Med ett jätte leende på läpparna :D
Nu börjar båda bli så stora att dom kan leka tillsammans eller aa Antonio kan leka med Bel och när Bel bara håller i en tallrik hon fått an Antonio sä tycker ju Antonio att hon leker med honom.


Bel äter niförtiden middag med oss villket känns helt underbart att sitta alla fyra och äta det är verkligen mysigt.
Efter en bacon och pasta middag så fick ungarna ta ett bad Antonio hade bacon i håret så det behövdes.
Så Antonio och hans papi badade i badkaret och Bel i lilla baljan och blev jätte rädd när killarna höll på att plaska och busa men det gick över.
Nu efter 10 mån så slutar vi med babyolja i badet för henne funkar inte vet inte hur många gånger jag hört att vi kanske behöver bada henne för att hon är smutsig i håret.
Då har hon alltså varit nybadad men babyoljan har gjort så att hon ser smutsig ut i håret.


Kommentarer
Postat av: elin

Vilka underbart söta barn! :)

2010-09-16 @ 22:48:37
URL: http://eliineriicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0