Mycket

För det första tänker jag nog sälja syskonvagnen men jag är inte helt säker än.

Vi har ju kvar den för att Antonio sover i vagnen ibland men nu går han ju på dagis och på helgerna om vi ska göra något hela dagen så är ju min man hemma och då har vi ju tre andra vagnar att välja mellan.

Nu om jag gör något efter dagis blir det ju försent för honom att somna i alla fall så då räcker ju enkelvagn i alla fall.
Ska lägga upp den på tradera så får man lite mer pengar.
Fast nu när 2010 finns ute blir det tyvärr inte lika mycket.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi ska måla om i vardagsrumt det bestämdes i dag när vi hade besök,jag har alltid velat men nu tror jag att vi ska måla i någon röd färg.
Det är ju snyggt eftersom att vi har svarta möbler.

Sen blir det en tripp till IKEA och köpa lite lampor och ramar och annat roligt.
Juste en säng till Antonio ska vi köpa också.
Frågan är bara vilken finns ju några att väla mellan en växa säng eller bara en liten.

Fan va skönt att ha bil så man kan fixa saker själv utan att behöva fråga mamma hela tiden.
Nu fattas det bara en GPS som gör så att man faktiskt hittar :D


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blir inga bilder hittar inte min kamera :P

ska gå förbi bilen och kolla

Ha en fortsatt bra dag!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0