Mamma träff

Hjälp någon?
Det har hänt något konstigt med min skärm på datorn, det ser ut som att någon zoomat in.

Ser ni det ser jätte jonstigt ut!
Hela Blogg.se loggen finns inte med och allt är jätte stort :(
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Haha två av ungarnas ny köpa mössor är borta.
Den ena kanske finns i bilen Bels hade jag på tunnelbanan i dag när vi skulle av var den borta.
Fattar inte vart den kan vara.

Mamma träffen var jätte trevlig i alla fall vi var fyra mammor men det var lagom.
Bel är fortfarande väldigt mycket bebis har inte tänkt på det förrut eftersom att vi bara träffat Minoo som är yngre.
Det syns tydligt när man ser henne med andra barn, fast sen är det klart att alla är olika. :)

Bel somnade nästan direkt när jag satte henne i vagnen men hon sov bara tills vi kom till sandsborg.
Vi mötte upp min man och hämtade Antonio på dagis.
Dom säger att han är så duktig och pratar bättre och bättre för varje dag.
Han är jätte snäll och hjälper dom nya barnen på dagis eller igår var han inte så snäll han blev arg på en liten tjej och tog stryp tag på henne :S fattar inte vad han får allt dumt ifrån men han testar verkligen gränser nu och det märker alla och han är ju i den åldern också.

Vi får bara hoppas att det går över!



Bel äter bröd och har sin papis hatt på sig :D



På ett rum för barn i dag.

Nu blir det att laga lite mat sen ska mina små skatter sova! :D
Åh va jag älskar dom!!


Kommentarer
Postat av: Bella

d va jätte trevligt idag, måste vi göra om =)

2010-09-09 @ 16:52:41
Postat av: sara - mamma till wilda

Så där blev min dator oxå. Man får gå in i kontrollpanelen och ändra

2010-09-09 @ 21:25:23
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Tina

Lilltjejen passar jättebra ihatten hehe....

2010-09-09 @ 22:09:54
Postat av: Maya

På min dator är det ett förstoringsglas nere till höger på skärmen, där kan jag ändra så texten blir jättestor eller jätteliten! Hoppas du kunde ändra tillbaka den! :)

2010-09-09 @ 22:42:44
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0