Fullt upp

Imorgon är det kalas för Isabel som för den delen stavar Isabel utan lle eller le just för att jag tycker är Isabel är snyggast och vi är ju latinos :) sen just därför kallar man Isabel för Bel inte Bella :D okej.
Sen för det andra så kan man inte kalla Antonio för Antonio nej det är ett big no no bara så att alla vet :D

I alla fall är det kalas i morgon och jag städat hela dagen och nyss kom jag hem från globen där ja hade tänkt att köpa lite saker till tårtan en så klart hade dom inte rätt saker så tårtan kommer inte bli som jag tänkt men blir nog bra i alla fall :D

Så alla som kommer i morgon ÄT tårta den här tårtan har kostat mig typ 500kr :D skulle blivit billigare att köpa en klar ;)
JUst nu håller jag på att baka cupcakes min man skulle hjälpa till och det hjälpen var att visspa i tre min haha men bättre än ingenting.

Ska städa klart också så det inte behövs göras så mycket i morgon blir bara jobbigt då.
Nu ska jag fortsätta fixa i köket :)

Kommentarer
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Hoppas du har haft en härlig dag! :)

2010-11-13 @ 22:13:51
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: Marina mamma till antonio ! :)

va kallar ni antonio då ? :)

2010-11-13 @ 23:10:46
URL: http://myworldiii.blogg.se/
Postat av: moscoo

titta gärna in på min blogg på

www.moscoo.blogg.se :)

2010-11-14 @ 13:20:04
URL: http://moscoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0