Dag 07 – Min bästa vän

Hej hej väldigt dålig uppdatering jag vet sorry.
Min bästa vän.
Jag har två bästa vänner det är maya jag har känt henne i 21 år, fatta va länge alltså nästann hela mitt liv.
Hon är lika gammal som min syster men det är alltid hon och jag som har haft saker gemensamt så därför har vi blivit väldigt bra kompisar och träffas ganska ofta.
Affi är min andra bästa vän och vi gick i skolan tillsammans från 1an till 9an.
Vi ses inte så värst ofta men hon är en trogen vän.
Det är när det är tuffa tider man verkligen vet vilka ens bästa vänner är, såna som inte dömer en utan finns där för en.


Kommentarer
Postat av: Affi

<3 <3 <3

2010-11-29 @ 21:24:13
Postat av: Maya

:) Tack söta du! <3

Haha vi blev visst adopterade till "fel" familjer :P

Jaja.. vi får hitta andra metoder för att nå toppen! Kram

2010-11-29 @ 21:33:51
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0