17 maj 2010

Något jag reagerat ganska mycket på är nu när man börjat ta fram cyklarna är föräldrar som cyklar med sina små barn och låter dom cykla långt framför dom.
Plötsligt eller okej inte plötsligt men så kommer det en väg eller så och då SKRIKER föräldern som redan är långt efter STANNA!!!
När då ungen inte gör det vrålar dom STANNA FÖR I HELVETE!
Då undrar jag hur man som förälder tänker för det första pratar man inte med sina barn innan man börjar cykla att man ska stanna eller inte cykla så långt fram.
Man måste ju ta sitt ansvar som förälder att antigen veta att ungen stannar eller att se till att ungen inte är för långt bort.
Eller har jag helt fel?

I alla fall så har jag haft en jätte bra dag började med att träna i 90 min sen hämtade vi Antonio och lekte i parken en stund men det var så varmt så vi var tvugna att byta kläder sen kom vi på att vi glömt Antonios vagn på dagis så det blev inte den stora parken utan en liten nära dagis vi handlade med oss lite fika.
Var ute tills halv 6.
Helt underbart väder alltså man blir så glad när det är sol ute.


Kommentarer
Postat av: emma - mamma till dwayne

sv: tack så mycket :D den är köpt på lindex!

vilka söta små du har,, hur gamla är dem?

2010-05-17 @ 18:53:21
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nja träffar bara fredrika.. men ska på en mamma träff imorgon på djurgårn. häng med vetja :)

2010-05-17 @ 20:30:34
URL: http://www.metrobloggen.se/2blir3
Postat av: elsa

gud bilka söta barn! :D

2010-05-17 @ 22:23:02
URL: http://bumblebeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0