Morgon

Klockan är 10 och jag är redan jätte trött hiss j*vels fungerade inte så det var bara att packa ner Isabel i bärselen och låta Antonio gå till dagis.
Det gick bra men det tog lite tid.
Trodde det skulle vara kallt ute men det var jätte skönt och Isabel blev jätte varm stakar så på dagis fick jag ta av hennes tjock tröja.

Vi är hemma och Bel somnade i babysittern så jag la henne i sängen tänkte städa lite.

Är lite bara lite förbannad nu tydligen så ska det döpas MINST 4 andra barn sammtidigt som Isabel.
Grejen är den att vi inte döper henne för att det är tradition utan för att vi tror på Gud just därför blir jag arg för jag tycker att det är en viktig grej som man inte bara "oj nu klämmer vi in så många barn som möjligt"
Precis som att inte flera par gifter sig sammtidigt tycker jag inte att det ska vara så på dop heller!
Förra gången räkte det med en annan unge som förstörde hela Antonios dop och nu är det MINST 4 fan fan fan va jag är arg!!!
Ursäkta språket men
FAN JÄVLA PISS SKIT!!!!

Dessutom är det typ 40 pers som kommer från våran sida och det är en jätte liten kyrka så hur ska det gå om dom andra 4 också har typ 40 pers var som ska komma.

Jaja nu ska jag städa ha en jätte bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0