Mars 12, 2010

Man blir så glad när man loggar in på bloggen och så ser man att man fått snälla kommentarer :D
Tack!

Middagen blev riktig god och Antonio åt väldigt bra.
Kycklig är nog hans favorit mat, han äter alltid massor och vill till och med ha en portion till.
Mitt i maten säger han plötsligt
NANNATASS,
Först fattade jag ingenting, vadå nannatass lixom :P
Så sa han det igen när jag och min man pratade då fattade jag att han försökte säga Annanas :D
As gullig, Vi har ätit det en gång förut det var när han var liten.
Sen i för går när mamma var här hade hon köpt en annanas till oss och sa en gång att
Det här är en annanas.
Därför blev jag jätte förvånad att han visste vad det var.
Självklart var jag tvungen att filma, och nej jag och min man skrattar inte på riktigt :D
Haha  ja jag låter så när Antonio gör något jätte gulligt :P

/>Nu sitter jag här och äter kladkaka och har en leende liten Bel brevid mig.
Jag trodde att kl var tio men jag hade visst väldigt fel ser nu att kl nästan är 12 :S
Då borde ju lillan ligga och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0