Uch för melodifestivalen

Allas samtals ämne denna helg och det finns inget dom intresserar mig mindre än det.
Har aldrig kollat på det, eller jo fem min en gång när jag precis hade träffat min mans familj så ville dom kolla.
Så jag kollade på en som sjöng sen fick jag nog :P 

Jag har inte haft så mycket att skriva, mamma och jag var på uppdrag i dag men min "plan" misslyckades
men i morgon ska min man och svärmor åka och försöka fixa det så jag hoppas att det går bättre då :D
Isabel är vaken och vill inte sova.
Försöker få in lite rutin på henne, då menar jag så klart inte att hon ska ligga där och gnälla och gråta bara för att det är natt, men att hon ska tycka att det är tråkigt och för hoppningsvis somna om.
Hon sover väldigt bra vaknar bara en gång per natt, hade ju varit ännu bättre om jag inte hade så svårt att sova.
Alltid när jag ska sova så ligger och tänker på an massa saker som behövs göras eller köpas allt sånt och så måste jag gå upp och kolla på nätet vart och hut mycket saker kostar osv så jag brukar bli trött typ vid 6 och då lägger jag mig men precis då så är det klart att Antonio vaknar.
Eller Isabel, men då är det tur att min man är hemma så jag får vila lite.

Imorgon är det vanlig dag skönt.
Antonio ska gå till dagis och ha lite roligt och vi ska väl bara vara hemma. 
Kanske åker till mammas jobb.

Träffade i dag en mamma som hade en babytravel och mamma frågade om den var bra.
Hon - aa det är den smalaste syskonvagnen som finns.
Jag - nej vi har en UJ som är smalare.
Hon - men den här har smalare liggdel
Jag - Nej den vi har är smalare
Hon - Dom är nog lika smala!
Hahaha!
Tyckte bara att det var roligt att hon var så envis.
Och jaa våran är lite smalare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0