Idag söndag 7 mars

Sorry har inte hunnit uppdatera förens nu, jag har sovit ett tag egterosm att jag la mig kvart i 7 på morgonen.
Sen kom mamma hit och tvingade med mig och ungarna på promenad, vi skull ehämta Lima.
På tillbaka vägen valde mamma en jätte krånglig väg så jag kunde nästan inte köra med syskonvagnen, sen när mamma skulle ge ner från snöhögen så halkade hon och ramlade på ryggen och sen när hon halkade så pappade hon nästan Antonio, han slog i kinden i marken men det gick bra för båda.
Jag vågade inte köra ner för kanten med vagnen så jag tog upp Isabel och gav henne till mamma så körde jag bara vagnen över, gick bra som tur var.
Mamma gick hem med ungarna och jag gick och handlade till kvällen.
När jag öppnade porten så stog mamma och C där med vagnen och sa att hissen inte fungerade, jippi.
Vi har ingen vanlig trappa vi har en ganska smal spriral trappa men som tur var fick vi upp den två trappor och sen efter det kunde jag inte röra armen på ett par timmar, dessutom satt båda ungarna i vagnen.

Det här med rutiner funkar inte så bra just nu, vi ska äta middag nu och sen ska Antonio sova.
Vet inte varför det blev så sent men det blir för hoppningsvis bättre i veckan.
Imorgon ska Antonio til dagis och min man ska jobba hoppas jag om han får något jobb, finns ju inte så mycket snö kvar nu på taken.
Men hans chef skulle försöka hitta något annat till dom.

Skriver kanske senare hej så länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0