Regn regn regn


Bel somnade när vi kom hem och sov fram tills nyss då hon vakande och ville ha lite mat.
Så jag och Antonio kunde inte gå ut igen synd för det var skönt ute.

Imorgon hoppas jag att det regnar, *hoppas hoppas*
Skulle verkligen vara skönt och ungarna behöver det också.

Tänkte passa på att läsa lite teori nu. f*n det är bara tre veckor kvar tills jag ska på kör skola och om jag läst och lärt mig mycket behöver jag kanske inte två hela veckor vilket skulle vara perfekt för då får hel afamiljen lite semester tillsammans.
Med massor av bad och sol.

Haha idag när vi var i typ bukiken fick jag världens planer för ungarnas sovrum haha snacka om att jag kommer att slösa pengar :D
Synd bara att vi inte bodde i en fyra så dom redan nu kunde ha ett varsitt rum.

Imorgon hade jag tänkt att börja med Isabels rum i alla fall eftersom att det bara är hon än så länge som har ett eget eftersom att prinsen sover i våran säng och jag hoppas att han kommer göra det flera år till haha det är så mysigt och jag kommer nog inte kunna somna om inte han sover där.

Ikväll efter teorin blir det att kolla på den nya Twilight filmen och sen Sex and the City 2
Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Jannika

haha nja d e säkert urtrevligt att ta ett glas ibland.. sen när deras barn blir våldtagna ibland också är d säker itne lika trevligt:P

2010-07-13 @ 09:32:57
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/
Postat av: Melbel

Verkligen söta barn du har.

Ha det fint.

2010-07-13 @ 11:04:34
URL: http://melbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0