Godmorgon och Dagens fråga

Godmorgon är jätte trött vi satt uppe till kl 4 och kollade på film sen vakande Bel vid halv 6 och sen vakande Antonio vid 9 så det blev inte mycket sömn.
Antonio och jag kollar på Playhouse Disney och vi ska nog försöka vila lite nu innan lunchen och innan vi ska ut.
Får bli parken i dag som vanligt antar jag, finns inte så mycket annat att göra.






Får bli ett kort svar, Nej det skulle jag inte även om jag är emot abort så skulle jag kunna göra det om jag blev våldtagen och gravid.
Det skulle inte kännas rätt för mig eller barnet för eller senare måste man ju berätta hur det gick till och vem pappan är och jag skulle då inte velat veta att jag blev till på det sättet.

Nej dom barnen jag kommer att bli mamma till är mina och min mans gemensamma barn.

Kommentarer
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Jag har en Nikon D60 :)

2010-07-19 @ 11:33:08
URL: http://knoddenojag.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Nej, jag skulle inte behållaa barnet efter en våldtäkt, men annars skulle jag bli gravid med min sambo igen skulle jag aldrig göra abort !

2010-07-19 @ 13:25:07
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Postat av: ♥ Lizette

I dagsläget hade jag inte behållt det pga min ålder, o i framtiden skulle jag inte heller behållt det, du har redan beskrivit väldigt bra varför man inte ska göra det, så jag tycker inte att jag behöver säga något mer om det! :)

2010-07-19 @ 14:06:24
URL: http://lizette.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0