Middag


Idagr har Antonio och jag badat, han älskar att bada och jag var tvungen att muta honom för att han skulle gå upp.
Mamma skulle nä,ligen hämta upp oss då så jag sa att vi måste skynd annars kan inte mormor hämta oss :P
Vi han iallafall och vi åkte hem till mamma och min syster och hennes festman var där också.
Vi åt mat och efterätt, det var trevligt.
Väldigt skönt att bli bjuden på middag.
Vi stannade ett litet tag sen åkte vi hem för jag skulle kolla på dokumentären.
Drn var väldigt jobbig.

Efter den slutat ringde mamma jag missade samtalet och skulle leta efter min mobil eftersom hon ringde till min mans mobil.
Jag kollade i jacka men den var inte där, skumt eftersom att jag inte tagit ut den ur jackan när jag var hos mamma.
Ringe mamma från min mans mobl så sa mamma att jag glömmt min mobil där och att jag råkat ta min systers jacka :S
Vi har nämligen likadana jackor och samma storlek, bara det att hennes är brun och min är typ grön eller något men i mörkret så tänkte jag inte vilken färg det var.
Men vi ska ses imorgon och byta tillbaka :D
Haha så det kan gå.
Ska snart sova, ska ut och fika med några mammor i morgon i Liljeholmen

Antonio var så gullig, eftermiddagen tog jag upp Isabel då blev Antonio lite sotis och la sig i hennes ligg del :D
Han låsas att han sover :D
Så söt, han ligger helt ihop krupen.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0