God natt/morgon


Fan kl är snart halv 3 och jag måste snart sova, Isabel äter som en galning.
Det hinner inte ens komma ny mjölk innan hon skriker igen så det är tredje gången idag hon får ersättning.
Vill ju igentligen att hon bara ska amma så jag försöker få igång mjölken mera genom att pumpa.
Får se hur det går, mat måste hon ju ha, den lilla tjejen.
Det var så roligt att se idag när vi träffade dom andra två bebisarna som är födda samma dag, vilken skillnad det är på dom. Isabel sover ju helatiden dom var vakna pigga och tittade runt och var ganska stadiga i nacken.
Längar tills hon blir mera vaken. Min lilla prinsessa.

Måste sova nu ska ju iväg med Antonio för första gången själv och leka :D
Hoppas att han kommer tycka att det är roligt, även om det kanske inte är så lätta att prata med mammorna där så kommer säkert jag och plutten ha skoj, och det är det viktigast.

Nu måste jag bara skriva
JAG ÄLSKAR MINA TVÅ PLUTTAR SÅ OTROLIGT SJUKT MYCKET OCH JAG ÄR ÖVERLYCKLIG ÖVER ATT FÅ VARA DERAS MAMMA!!!!!
och ingen eller inget kommer någonsin att ändra på det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0