Arg


Kan inte någon bara göra mig riktigt förbannad så jag får skälla ut den personen ordentligt!
Fan jag är så irriterad.
Falsk är en av sakerna jag verkligen inte är.
Gillar jag inte en människa så ser ja verkligen ingen mening till att låtsas göra det heller.

Men det är jävligt upenbart att det finns så många som är falska.
Inte kan stå för det man tycker.
Inte heller stå för det man gjort.
Och är så feg och svag för en person att h*o inte vågar göra något åt det.

Att behöva stå ut med det heller ska man inte behöva men det är inte alltid lätt att göra det rätta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan väl säga vad du vill utan att nämna namn kanske... det är ju trots allt din blogg! Du borde få skriva om vad du vill och du borde stå upp för dig själv om någon behandlar dig illa!

2010-01-07 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0