en dag i telefon kö

du har plats 250....

fan den här gången var det mitt fel så nu sitter man i kö igen kul!!!

200...

lalalala dom kunde ju haft lite skön musik i luren i alla fall :P

189...

imorgon är det ju julafton eller nej men nästan, varför firar man den 24 i sverige?
det är ju som att man firar sin födelsedag dagen innan eller midsommar dagen innan haha!

149...

Fatta vad mycket onödigt jag hinner skiva här innan det är min tur

140..

dom stänger vid 4 hoppas jag hinner få min utbetalning innan dess

134...

igår på min mans  jobb var det kaos för att han inte var där haha

118..

en kille tapade en spade på en bil så rutan pajade

102...

sa jag förresten att han är gruppchef  :D

94...

min man alltså :P

86...

fick skadeersättning igår för inbrotten i källaren

61....

täcker ju inte sakerna som blev stulna men bättre än ingenting

54...

orkar inte skriva längre haha :P antar att ni tröttnat vid första raden :P

31...

Jo juste vi fick hem dagis bilderna i går gick ju på 4 dagar as bra trodde inte vi skulle få dom innan jul

31...

segt

9...

JAG DÖR LÅNGSAMT!!!!
hon jag pratade med första gången sa ring direkt när dom fixat det så nu gjorde jag ju det men nej då säger den här tjejen att det kan ta upp till två timmar eller kanske ett dygn!!!
Bajs på dom varför sa hon inte det från början!!!

Men jag ringer vid 3 igen, kommer ju inte få in pengarna i dag :( fast det gör inget haha :P

Kommentarer
Postat av: Jannika mamma till Jillian

hahaha du är ju så sköön!

2010-12-23 @ 14:25:24
URL: http://jannikassmulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0