Msn vad är det?

Vet inte hur länge sen det var sen jag var inne på msn.
Jag hinner verkligen inte med att prata med folk där, delvis för att jag bara kan vara inne på msn på kvällen och då brukar någon av ungarna vakna och så går man in till dom och råkar somna så tror personen på msn att man bara skier i att svara :P
Inte så roligt sen har jag ju annat som måste fixas som skolan tex och då kan man ju inte sitta och prata på msn det är grymt irriterande när man ser den lilla fliken som blinkar eller det där grymt jobbiga ljudet som hörs varje gång någon skriver till en.

Nej så det här med msn har jag lagt på hyllan i alla fall för nu.
Haha känner mig gammal :P

Jag har allt jag vill ha lite sjukt igentligen!
Jag är 21 och har ALLT jag vill ha!

Jag har två underbara barn en pojke och flicka
Världens underbaraste man (att vi är gifta)
Vi har en fin 3a bostadsrätt
Jag har körkort

Just nu vet jag inte alls vad mera jag vill ha. (Just nu alltså)
Jobb är inget jag tänker på just nu eftersom att jag inte ens vet vad jag vill jobba med så det blir en senare fråga.

Jag är sjukt lycklig alltså! :D
Dessutom har jag världens bästa mamma och syster :D
Och min lilla Lima får vi inte glömma heller :D


Kommentarer
Postat av: Emelie ;D

Oj va söta hihi :D

2010-08-28 @ 16:06:38
URL: http://emmehanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0