Stora planer

Vaknade nyss alla var helt sluta efter att dom sista gästerna gick så jag orkade aldrig blogga.
Imorgon när jag kan låna min mans dator får ni se bilder och så från kalaset.

Mamma frågade äntligen om Lilma kunde få sova över och själv klart sa jag ja, det är så mysigt att ha henne här och jag önskar verkligen att vi kunde få ha henne lite oftare men mamma tror att det kommer bli för jobbigt och så med ungarna.
Men inatt får hon sova här :D min man är ute med henne just nu.

Min man och jag har pratat om att Antonio ska få ett eget rum, det lilla rumet.
Han ska få sin fasters våningssäng och då har jag planerat lite hur det ska se ut där inne, om han vill sova själv vill säga men om han väl somnar brukar han inte vakna så jag hoppas att det inte blir några problem.
Han ska få ett leksaks skåp som han kan ha som köksskåp och så tänkte jag köpa ett litet bord med två stolar från ikea.
Grejen är bara den att jag igetligen skulle vilja måla om där inne men det kanske blir onödigt om jag och min man ska ta över rummet sen men vi får se.
Om det här nu  lyckas så har jag :P planerat att han kvar köksbordet i vardagsrumet, eftersom att vi har ett stort vardagsrum så ser det gaska snyggt ut.

Jag om min man har inte riktigt någon kännsla för inredning så trotts att vi bott här över ett år så har vi inte fixat så jätte mycket så det blir hemtrevligt tex igår fick vi upp en lampa en vardagsrumet som vi pratat om sen dagen vi flyttat hit vi är så otroligt lata och inte orkat fixa det innan :P
Sov rumet ska vi inte prata om där står bara en säng utan ben från att Antonio var liten och inte skulle ramla ner.
Sen min gammla byrå och en gammal bokhylla :D och sen sitter det en och en halv sånadär dekarationer på väggen, vi hade en massa från början men nästan alla rammlade ner.

Nu ska jag gå och se vart min man tagit vägen han har fortfarande inte kommit hem än.
Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Maya

Ja då, du får lägga upp bilder på mina barn! :) Tack för ett jättefint kalas idag! Kram

2010-04-25 @ 00:36:48
URL: http://januarimamma.blogg.se/
Postat av: Marina mamma till antonio :)

Jaa skulle vara skit kul alltså men om det är i helgen kommer jag inte kunna =( men får se hur det blir hoppas jag kommer kunna:D skulle va skit kul :) hur gick kalaset?

2010-04-25 @ 03:16:08
URL: http://mariic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0