Mindre trevligt


Dagens middag blev lövbiff med klyftpotatis och sås.
Antonio ville inte ha något alls, efter middag blev det mindre trevligt både Antonio och min man spyde, lagom roligt eftersom att jag hatar sånt det är så äckligt.
En annan sak som inte heller var så trevligt var att Antonio tog på sig sina stövlar och gick runt i hela lägenheten sen när han kom in i köket luktede det hundbajs och så klart hade han det under stöveln, blää

Antonio gillar Isabels rosa vantar så nu tycker han att det är nonos vantar :D (Antonios alltså)
Mössan hittade bland alla kläder den hade ju varit perfekt under vintern, han kanske kan ha den nästa :P
Eller så kan Isabel få den.




Nu sover båda två i alla fall och Isabel är vaken hon vill inte sova.
Idag innan mamma kom hit så sorterade jag ungarnas kläder tänkte ju försöka sälja det som dom inte kan ha längre, mamma sa att hon hade jätte mycket av Antonio gammla kläder i sin källare.
Så när mamma kom hit så åkte vi till Bargarmossen hon hämtade två stora påsar med kläder.

Jag har nu sorterat dom men kom fram till att Antonio gammla kläder inte var med, vet inte vart dom är.
Alltså finns det dubbelt så mycket kläder någonstans.
Hittade lite kläder som Isabel kan ha men bara i stl 62 och sen ett par jätte gulliga
Burberry byxor från 6månader :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

For noen vakre barn du har:)

klær blir det en del av ja.

Håper dere er friske igjen snart. Vondt å være syk.

2010-04-11 @ 22:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0