Igen.

Dom ringde vid 12 från dagis och sa att liten hade fått feber IGEN.
Jag blir helt galen, han får ju feber typ en gång i veckan :)
Iallafall så hämtade vi honom, han var ganska pigg men hade 38,1.
Efter det åkte vi in till stan eftersom att min man skulle köpa thiboxningsgrejer.
Han blev riktigt riktigt snygg :D
Antonio har ätit lite dåligt menhan somnade snabbt, jag vakande kl 9 och då kom min man hem.
I morgon måste Antonio stanna hemma, hoppas att han inte har feber då.
Ska träffa Maya och Lilima i morgon, men då får det bli själv.
Vill inte att Lilima ska bli sjuk.

Juste i dag när vi var på stan så fick jag förvärkar :S
Det var lite läskigt, alltså nästan riktiga.
Gjorde riktigt jävla ont, men som tur är gick det över.
Händer det igen så får jag nog ringa till Bm och kolla.

Ne nu ska jag kolla klart på S,H,F på trean.
Sämsta pogramet!!!

Kommentarer
Postat av: camilla

Fin blogg :)

ta gärna en titt in till min och svara på dagens fråga. :)

Ha en bra dag!

2009-09-29 @ 09:00:01
URL: http://dedicated.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0