Fan!


Just nu är jag så j*vla förbannad.
Min dator har fått virus.
Skulle scana den och då ploppade viruset upp.
Eftersom att jag vill spara alla bilder och videos så har jag suttit typ i två timmar och laddat ner dom på en usb,
villket i vanliga fall skulle tagit ca 20 min men eftersom att det ploppar upp ett fönser en gång i min så tog det betydligt längre tid.
Undet dom här två timmarna har jag varit nära att slänga dagorn i golvet och så fick jag lust att slå av skärmen.
Duktik flicka som jag är, så gjorde jag det dock inte.
Hade nog inte känts så bra efter.
Allt fick inte plats på mitt usb minne så jag måste köpa ett nytt.
Det kommer bli jävligt dyrt att fixa datorn plus att köpa ett usb minne.
Hoppas bara att datorn går att fixa.
Annars jävlar!

Inte nog med det,
katt jäveln hade pissat ner hela våran säng!
Jag för alla som inte förstod det så har jag alltså köpt en katt till min man i födelsedagspresent.
Han heter Zorro och är tre månader.

Mamma kommer bli galen när hon fattar att jag menade allvar i dag när jag sa till henne att vi HAR skaffat katt.
:D
Jaja han är ju liten och söt så han är förlåten :D


Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Det går att starta datorn i felsäkert läge (googla). Då startar inte virus och du kan ladda över dina bilder ifred. Därefter kan du installera Malwarebytes antimalware, uppdatera och scanna med det.

2009-10-25 @ 09:57:48
URL: http://stilbild.nu/fotograf
Postat av: Sonia

Bara så att ni vet är han en bit över sju månader, han var tre månader i juni när Jimmy och Lelle skaffade honom. Därför kan det vara läge att kastrera honom, eftersom det mycket väl kan vara därför han kissar inne, katter gör det när de blir könsmogna.

2009-10-25 @ 17:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0