Trött igen

Idag var det skola antar jag men jag orkade inte gå dit, Antonio vaknade typ 20 gånger i natt.
Sen tror jag inte att det typ var någon annan i klassen där.
Fick vila till kl 3 i dag jag fattar inte att jag är så sjukt trött hela tiden, kanske är vädret eller bara för att jag är gravid.
Lima är iallfall här, mamma skulle hämtat henne kl 6 men har fartfarande inte kommit.

Jag lagde godmat till Antonio till midag han fick kokt fisk, potatis och ägg och smör sås.
Men när jag skulle ge honom vägrade han att äta, så min man fick ta över och då åt Antonio som att han aldrig sätt matförut.

Snart ska han sova, hoppas hon sover bättre i natt, dom tre nätterna inan inatt har han sovit jätte bra.
Han har vaknat en gång på natten och velat amma sen sovit resten natten.
Vet inte varför, men han kanske lär sig snart.

Imorgon är det torsdag och vi har inget att göra, så jag hoppas det blir fint väder så man kan vara ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0