Svar på frågor

Den här gången fick jag iallafall några frågor så nu ska jag svara på dom.


Hur gammal var du när du blev gravid?
Jag blev gravid två månader efter jag fyllt 18.

Var det planerar att du skulle bli gravid?
Japp det var planerat.

Hur känns det att vara mamma såhär ung?
Jag tycker det känns jätte bra för jag kommer få vara med längre i mina ungars liv.
Ni förstår kanske vad jag menar.

Hur länge hade du och din kille vart tillsammans när du blev gravid?
8-9 månader.

Varför gifte du dig så ung?
För att jag älskar honom och  vill leva med min man resten av livet och för att han är pappa till mina barn,
Han är världens underbaraste.
Förutom Antonio då :P

Hur gammal är din man?
Han fyller 22år snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0