Några timmar utan bebisen

Idag började vi med att gå till vårdecentralen för att kolla på min mans knä.
Han fick kryckor som han nu ska gå med ett tag.
Sen gick vi och handlade och sen åkte jag själv in till stan och träffade Maya och Lilima.
Antonio fick vara hemma med sin papi.

Vi började iallafall med att gå en liten promenad från centralen till slussen där vi satte oss och åt kebab.
Lilima satt i en liten barnstol brevid, hon är så stor nu nästan 7 månader, tiden går verkligen snabbt.
Haha hon satt och nästan spottade på våran mat, dessutom satt hon och verkligen glodde på min mat :D
hon är så söt, jätte långt hår har hon också :D
Sen efter vi ätit gick vi till ringen och kollade lite, hittade en JÄTTE SÖT  lila Hello Kitty kläning, men minsta storleken var 62, ville ju ha stl 50 så bebis kan ha den på Julafton, eftersom jag bestämt att hon SKA födas innan jul :D
Sen ringde min man och sa att jag skulle åka hem , hade sagt att jag bara skulle vara borta två timmar men det blev lite längre :P

Min man och Antonio mötte mig vid ica så hämtade jag ut mina efterlängtade skor.
Provade dom hemma med 10 cm klack var lite för mycket för min del, så jag får skicka tillbaka dom :(
Nu sover bebis och jag vet inte vad jag ska göra, tråkigt!
Tänkte kolla på Paris Hiltons, bff men dom hade inte lagt upp senaste avsnittet än :(

Kanske ska äta något istället, skriver mera senare eller i morgon godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0