God morgon

                                                                   Jaha nu är vi vakna,
Antonio har ätit frukost han fick gröt och majskrokar och vatten, själv drack jag bara lite kokosnöt-te.
Nu är jag arg på min man för att han är så seg på att gå upp.
Vi får se vad vi ska hitta på idag, mamma skulle komma hit och lämna Lima så vi kanske skulle till bilskolan och kolla min syn så jag kan börja övnings köra snart.
Annars kanske jag åker in till stan, kanske kanske kanske......

Det tog en timme för honom att äta sin gröt så han blev trött på det ganska snabbt.
Antonio har fått en Djur & ljud bok som han tycker om, så den fick han leka med medans han åt.

                           

 
                            

Om ni tycker att han är kladdig så är det inte Antonios fel utan mitt, jag var ganska så 
trött och slö i armarna så detvar inte så lätt att mata honom, hihi

                            


                           

      Ne nu ska jag gå och bråka lite på min man så han vaknar i år.
Skriver mer sen bye bye.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0