Trött

Idag var vi bara ute på en lite promenad och träffade massa hundar och världens sötaste lilla valp.
Efter promenade så gick vi hem och jag och Antonio åt kalvfrikadeller två burkar delade vi på.
Efter det kollade vi på unga mödrar, sen var det tid för bebis att sova.
Jag gjorde lite vällig åt honom, hade tänkt att försöka få honom att börja dricka det så han kan börja somna själv,
förra gången han fick välling drack han en klunk sen ville han inte ha mer, i dag drack han typ fem sex klunkar innan han vägrade så det var bra =)
Sen somnade han nästa direkt, så jag kollade på Familjen Anurlunda, vill också ha massa barn, haha.
Efter det kollade jag på  Secret Life of the American Teenager . Som börjar bli riktigt töntigt!
Efter det kollade jag och min man på ballar av stål. Sjukt roligt.
Om en tjej skulle komma fram till min man och flörta skulle jag fan spöa skiten ur henne.
(så kanske man inte får säga)
Hahaha

I morgon ska jag träffa Maya och hennes söta lilla dotter. Ska bli roligt!
Ska snart sova orkar inte ladda upp några bilder, kan göra det i morgon.
Ska kolla på Pucca i morgon. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0