Dagis plats

Idag fick vi glada nyheter :D
Som ni kanske vet så skulle ju Bel börja på dagis den 17 Januari, på samma som Antonio men andra avdelningen av olika anledningar så har hon bara varit där en dag tror det var i tisdags.
Men i dag var dagis stängt och när jag var på museeum med Ida och Julius så ringde min man och berättade att Isabel ska få börja på Antonios avdelning istället :D
Precis som jag vill och jag måste säga att det känns som en stor lättnad eftersom att jag tycker att hon är för liten för att börja på dagis men nu har hon sin bor som en trygghet på dagis.

En del tycker inte att syskon ska gå på samma avdelning för att det är bara på dagis dom får vara ensama och visst så är det ju men jag tycker att det är en trygghet för Bel att Antonio är där såhär i början och dessutom handlar det inte ens om 6månader 5 på sin höjd eftersom att efter sommaren kommer Antonio börja på övervåningen.
Dessutom  så känner vi personalen och vet rutinerna på avdelningen.

Men jag är skit glad och på måndag kommer det kännas så mycket bättre att gå till skolan :D

Vad tycker ni, är det bra att syskon går på samma avdelning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0