3 dagar kvar

:'( vill inte.
Bara tre hela dagar kvar!
Känns så jävla jävla sugigt att jag ska börja plugga, bajs fan skit!

Nej men nu ska vi inte vara så jag har stora planer, funkar skolan och det är lätt så ska jag försöka plugga upp gymnasie betygen sammtidigt, egentligen får man bara läsa 400p men vi läser 450 men är man duktig och dom ser att det går bra så sa hon att man kan göra ett undantag och få läsa en kurs per termin tror att en ligger på 50p.

Nu har jag lite andra planer hehe känner att tjäna 18 i månaden är för lite så jag ska sikta på att bli sjuksköterska.
i alla fall försöka plugga klart gymnasiet så jag har lite mer att gå på sen.
Men det är ju tur att jag inte gick gymnasiet :P för hade jag det hade jag antagligen inte fått gå på usk utbildnigen och inte fått så mycket på csn :P mohahaha!

Nej man allvarligt!
Har ni några förslag på vad man kan bli och tjäna en del pengar??


Me and the kidz har i alla fall varit på skansen med Maya och hennes barn, gick så där va :P
var jätte trevligt att träffa dom men fy fan va mycket snö det var och så jävla svårt att köra syskonvagnarna vi fastnade en hel del och alltså gå upp för en lång backe mina ben är helt döda.

Lill killen och jag tog ett vart bad direkt när vi kom hem, det behövdes verkligen.

Nu ska jag koll apå Beck som jag sett 40000 gånger men men :P

Puss och godnatt bilder kommer i morgon

Kommentarer
Postat av: Maya

Haha, skönt med ett bad!

Själv slockande jag och sov ett par timmar :P Jätteskönt!!

Nu är jag pigg och kollar också på Beck ;)

2011-01-06 @ 22:10:37
URL: http://mayaindianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0