Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar i Guatemala vet jag inte så mycket om tyvärr.
Min mamma var 18 när hon fick sitt första barn och att några av oss är bort adopterade vet jag.
Hon heter Herlinda och jag är väldigt lik henne.
Min pappa vet jag ingenting om och det är alltid något som jag tyckt var jobbigt.
Bara en liten bild skulle göra så mycket.
Jag tror att han heter Victor men det är inte säkert.


Min mamma är i sverige hon heter Tove uttalas Tåve hon är halv norsk född 45.
Hon jobbar på något som heter Bo och på något annat jobb som jag inte riktigt har koll på :P
Min mamma och jag har väl aldrig varit så nära men dom senaste 5 åren har vi fått en bättre relation och min mamma har verkligen alltid funnits där för mig.
När jag mådde som dåligast och när jag skrek och skrek att jag inte ville han henne så stannade hon i alla fall och det är jag så glad för!

Min mamma är bäst och jag älskar henne så mycket

glömmde säga att jag inte har någon svensk pappa.
min mamma adopterda mig själv så jag har aldrig haft någon pappa har i sverige tyvärr, någon som jag alltid saknat och som gjort det väldigt jobbigt för mig om jag ska vara helt ärlig men jag har min mamma och det räcker :D



Kommentarer
Postat av: Lojsan

Har du ingen svensk Pappa?

2010-11-25 @ 14:17:22
Postat av: Anonym

fin blogg!:D'följa varandra?=)

säg till när du lagt till mej så lägger ja tiill dej!:D

2010-11-25 @ 19:37:44
URL: http://ameliielindqvist.blogg.se/
Postat av: isabelle

hej, jag råkade se ngt inlägg förra veckan om att du skrev att du var trött på allt, att allt var dåligt mellan dig o din man, hur kom det sig att du tog bort det, harni löst era problem nu?



en till fråga :) Kan du inte berätta lite om vart din man är adopterad från och när han kom till sverige osv?

2010-11-25 @ 22:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0