söndag 25 januari

Idag har varit en valig dag =)
Isabel mår ganska bra hon spydde i morde men inte sen dess, försöker mata henne lite nu var tredje timme.
Det är bättre att hon får i sig lite än mycket som hon inte orkar smälta och så spyr hon.

Idag var vi hemma hos Mya och Lilima och fikade lite, vi var dä rbara en jätte liten stund.
Men det var lagom, nästa gåns så ses bara jag och Maya och ungarna.
Kan ju säga att jag blev ganska förbannad på vissa som inte låter mig säga till Antonio själv utan ska hålla på att lägga sig i när han gör dumma saker.
Mer än en person ;)
Han är min son och jag vet att han absolut inte ska puttas eller slås, jag säger åt honom.
Men jag ser verkligen ingen anledning till att jag ska börja höja rösten och nästan skrika åt honom.
 Jag tycker det är bättre att man sitter ner brevid och säger snällt att han inte ska göra så och sen ska han säga förlåt till henne.
Så jag blir faktiskt grymt förbannad på dom som inte låter mig säga åt honom själv.
Om det var Lilima som slog honom så är det ju Maya som ska säga åt henne ingen annan.
eller aa om jag nu skulle vara där så säger man ju snällt, att man inte får slåss.
men jag skulle absolut inte ryta åt henne som dom gjorde åt Antonio, det lät ju som att Antonio typ misshandlade henne.
Juste nästa gång vi träffar Maya så kanske hennes lilla bebis är född :D

Jaja nog med det, vi ska snart kolla på film och ha det lite mysigt.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Matilda - 19år & Snart 2barns mamma!

hmm ne man skriker absolut inte åt andras barn, speciellt inte åt så små barn !

2010-01-24 @ 22:46:22
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0