Mitt lilla rosa troll


Isabel är mitt lilla rosa troll :D
Nästan allt är rosa, kläderna, lakanen, nappen, nappflaskarn.
Filten, aa typ allt, haha
Allt som inte är rosa är antingen vitt eller rött men det är inte mycket.

Lilla trollet ligger iallafall i sin säng och jag hoppas att hon sover lite till.
Idag har det inte hänt mycket vi har hämtat Antonio på dagis och sen varit på ica.
Där jag hämtade paketet från H&M men en jacka till A och en tröja och sen det rosa Hello Kitty startpaketet till Izzy.
Men dom ska jag hade beställt stl 50 vilket hon snart kommer växa ur så det känns ju lite onödigt så det får bli stl 56 istället.
Sjukt vad dom växer snabbt.
När hon föddes hade hon bara stl 44.
Fast även det var också lite stort.
Nu har hon blivit en liten tjockis, haha.
Hon är oftast jätte hungrig på kvällarna så jag har börjat behöva ge henne ersättning.

Men det sjukaste är ju att hon fortfarande skulle kunna legat i min mage utan att jag hade gått över tiden.
28 December var bf dagen och man räknar ju +- 2veckor så aa typ idag hade varit sista dagen.

Hej nu ska jag hänga tvätt, hej så länge :D

Ni måste lyssna på den här låten den är såå bra! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

skitbra låt!

2010-01-13 @ 14:12:45
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0