Fan vilken dag


Dagen började mid att jag och Antonio lekte med bollen och så plötsligt så ramlade han och slog munnen i govet.
Jag sprang och lyfte upp honom och han var jätte ledsen och skakade.
Så jag kollade på honom och såg att han hade bld över hela handen och runt munnen och sen att det var blod på min arm.
Fick panik och ropade på min man, men tydligen så hade han "bara" bitit sig i läppen som tur var.
Stakars liten.

Sen kom tvättmaskins bubbarna och fixade den och sen skulle dom kolla på dirkmaskinen men såklart så var vatten pumpen sönder.
Att laga den kosta lika mycket som att köpa en ny sa han.
Lyckat!
Sen skulle min man och Antonio vila så då skulle jag passa på att sitta lite vid datorn men så klart så funkade den inte.
Det har varit så förut så jag försökte sätta i laddaren men det funkade inte heller.
J'vla skit saker alltså.
Dessutom fungerar inte damsugaren heller.

Dessutom håller min man att gå mig på nerverna....


Kommentarer
Postat av: nathalie

jaha, jag har lagt till dig också :) intressant att läsa om ditt mammaliv. hoppas du kommer ha nytta av det jag skriver också. ha det så bra :)

2010-01-12 @ 17:23:14
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0