Det vanliga

Jag håller på att städa lite nu tog jag en pause och sitter vid dator och fnissar åt alla fula ord jag hör min man skrika ut :D
Han sitter nämligen och spelar tv spel, haha han blir alltid så arg på dom han spelar med :D

Snart ska han hämta Antonio på dagis och sen ska Lilima och Maya kommahit om dom inte glömmt det :P hihi

Fick papper om att försäkra Isabel, fan en försäkring kostar över 700 kr och för två barn blir ju över 1400!!
Mamma tycker inte att vi ska försäkra henne men jag vet inte, blir ju lite konstigt om Antonio är det men inte Isabel.

Får se hur det blir nu ska jag fortsätta städa.


Kommentarer
Postat av: Erika

måste bara fråga vad har du för försäkring eftersom den ligger på 700:- Jag har 3 barn å betalar 287:- per månad vi har skandia... //Ika

2010-01-26 @ 19:08:35
URL: http://www.metrobloggen.se/Amorficlya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0