28 Januari 2010

Haha tänkte nästan skriva 2008 :P
Idag räknas Isabel som en månad :D
Det berättade jag ju i går också men ifall att ni hade glömmt.
Haha. 

Jag är helt slut, vi har städat nästan hela lägenheten.
Hur mycket vi än städar tycker jag alltid att det ser stökigt ut.
Vi har så sjukt mycket saker och jag får vekligen lust att bara slänga allt ibland.
Det skulle ju inte bli så bra det heller :P
Måste snart laga middag, fiskpinnar och potatismos ska det bli,
gissar på att det bara kommer vara jag och min man som äter.
Antonio får väl äta glass om han inte äter något.

Sen kommer ju dom med skötbordet :)
Hoppas det blir bra, vi hittade det på blocket.
Hatar igentligen att köpa begagnade saker men just nu orkar jag inte lägga ut en massa pengar på sånt som faktiskt är lika bra på blocket.
600kr kostar det.
Mamma tjatar jämt om att vi ska köpa begagnade kläder till ungarna men där går gränsen, visst jackor och skor går väl bra men bodys och sånt tycker jag man kan köpa nytt.
Det är mycker roligare att köpa nytt :D


Kommentarer
Postat av: isabelle-mamma till elysia

Jag har fått säkert 20 stora svarta sopsäckar med kläder till min dotter, de är i andra hand , heeelt fräsha, bodys o allt annat man behöver. Din mamma har rätt,de växer fort...bodies går åt fort o de växer bort från det.

Förstår inte vad du menar, "där går gränsen" det är inte ett dugg ofräsht (om du syftar på det?..vad annars ska det vara?)

, jag har as mkt hello kitty bodiesar och strumpor/tröjjor mf. de var helt i nyskick när jag fick dom av en tjej jag känner..jamenardet är ju bara en bebis som haft den max 10 gånger då hon växt ur det snabbt...



jag var också emot att ta emot saker i andra hand från början,men nu när jag tänker efter så har jag sparat 25 tusen på att INTE köpa kläder. Nu har jag gett bort jättefina hellokitty/andra bidesar i NYSKICK...



förstår inte vad grejjen är liksom?

hoppas du inte tar illa upp, ville bara se ditt tankesätt, vore snällt om du kunde svara,

ja har kommenterat i din blogg jätte många gånger, men du brukar aldrig svara, även om jag skrivit bra saker då.

2010-01-28 @ 23:36:07
URL: http://saberi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0