Som sagt alltid är det något

Tack för alla snälla kommentarer det gör det verkligen mycket roligare att blogga.

Kanske inte en dag som denna så det här inlägget blir ett klag inlägg :) men i alla fall, ígår när jag kom hem så kände jag hur jag började bli förkyld och mycket riktigt när jag vaknade i morse så var jag jätte förkyld och hade jätte ont i halsen inte så kul.
Antonio har också blivit sjuk igår var han frisk så han skulle till dagis men så blev det inte han har feber.
Isabels feber tror jag är borta men jag försöker att inte vara så nära henne just nu så inte hon också blir sjuk.

Vi har fått veta att det finns två saker som vi måste byta ut här hemma det ena är toastolen eftersom att den typ är 30 år gammal och nu börjar läcka, äckligt!
Sen att vi måste byta ut kranen i köket eftersom att det forsar ut vatten, inte så kul det heller.
Som sagt så hatar jag den här lägenheten och vill bara flytta men det är ju inte bara jag som kan bestämma det.
Jag vill flytta till en likastor fast en fyra, nu har vi en stor trea med två balkonger.
Men det kommer bara upp nya problem med den här lägenheten hela tiden och det gör det bara jobbigt att bo här.
Kan ju säga att vi var lite för snabba när vi köpte den här lägenheten det var det första vi kollade på och vi fick den direkt vilket vi tyckte var jätte tur men nu efter så är det inte så konstigt, jag menar vuxna som vet kollar antagligen på hela lägenheten inte bara att det är fint :P om ni förstår.

Men men just nu kanske vi inte kan göra så mycket mera, men om vi fixar det här så höjs ju värdet i alla fall.

Mamma kommer hit snart så ska vi övningsköra lite, hoppas det går bra även om jag inte är så pigg.
Sen ska jag äntligen hämta ut mitt paket från barnlycka.se.


Ni får se bilder lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0