Konsten att grädda pannkakor utan stekspade


Dagen började ganska tråkigt men mamma kom över så övningskörde vi lite.
Först i bagarmossen sen åkte vi till skogskyrkogården och körde där så fick jag öva på att backa.
vilket var ganska läskigt men det gick ganska bra.


Min man hade beställt pannkakor till middag men när jag började så kom jag på att vi inte hade någon stekspade så jag försökte vända dom i luften men det funkade inte så bra för någon av oss :P
Så det fanns bara en sak vi kunde använda och det var en silver tårtspade vi fick i bröllops present :P
Det funkade det med men bara några klarade sig hela.

Nu när middagen är avklarad ska ungarna badas och sen nattas,
min uppgift som kommer ta hela kvällen är att vika och sätta pris på alla kläder vi ska lämna in och sälja på lördag.
All tvätt blev klart i dag men inte riktigt allt är torrt än, så det sista får fixas i morgon.

Juste juste idag fick jag hem klänningen från Nelly.com den var mer röd än vad jag trodde men jag vet inte om jag ska behålla den, om jag går ner några kilo kanske den ser bättre ut.
Den är nog ganska stor i stl för jag beställde en xs och den var precis lagom, men vi får se.

Nu ska ungarna bada, hej så länge

Antonio med snygg frilla, han har smetat ner håret med mat
 

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

söta barn du har :)

va båda planerade ?

2010-04-23 @ 11:53:29
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0