En jobbig natt

Tack igen för alla snälla kommentarer :D


I går kväll satt jag och kollade på Jennifers body på dator och plötsligt hör jag någon som tassar fram till dörren och öppnar, lilla Antonio har vaknat.
Jag har upp honom och lägger honom i sängen och då hör jag att han andas jätte konstigt, som att det är jobbigt och att han nästan glämmer bort att andas, sen efter en stund så hostar han konstigt.
Han får lite mot mostan och lite vatten sen försöker vi somna om, då hörs det jätte hög musik jag hoppas att det ska sluta för att människan som spelar borde ju fatta att man inte kan ha så högt med så mycket bas.
Musiken slutar inte och jag ber min man gå och säga till så han går och efter en stund stängs musiken av.
Var tydligen en ny granne.

Jag börjar tröttna på våra grannar ingen respekterar att man har små barn som faktiskt försöker sova på nätterna.
Jag stängde av datorn men när jag skulle sova fick jag jätte ont i ryggen, så hela natten har varit jobbig.
Antonio har hostat och jag har haft ont och min man kunde inte sova förens kl 6 för att Isabel inte ville sova.

Nu är Antonio och jag vakna och jag ska kolla klart på Jennifers body sen ska vi äta frukost.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0