Min lilla älskling


Allt det här med Isabel är mycket jobbigare än vad jag trodde.
Att ens lilla bebis inte får vara hemma.
Isabel är nu 16 dagar gammal.
Jag har som sagt inte kunnat träffa henne sen i söndags.
När jag är hemma måste jag erkänna att jag försöker att inte tänka på henne.
Just för att om jag gjorde det skulle jag inte klara av att hon inte är här.
Jag kan inte ens ringa till avdelningen för att höra hur det är med henne för att det är så jobbigt.

Kanske kan jag få träffa henne i helgen.
Hon väger nu nästan två kilo och hon slipper lung medicinen nu och så tog dom idag bort sladden på foten.
Den som är kopplad till en övervakare, dä man ser hur hon andas och hur hjärtat slår.
Hon har också fått mugga lite så allt det känns ju väldigt bra.
Det betyder ju att hon är närmare att få komma hem snart :D

Alla hennes kläder och lakan är tvättade men jag har inte riktigt vågar bädda hennes spjälsäng än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0