Idag


Idag går jag som sagt in i vecka 33. :D

Efter vi lämnat A på dagis så vilade jag och min man en stund.
Sen flög min man upp ur sängen och började städa.
Jag fick vila tills kl blev 2 sen gick jag upp och hjälpte till.
Vi åt lite lunch sen var det dax att hämta A på dagis.
Vi gick till vårdcentralen för att vi ville att A skulle få en tid hos doktorn, men dom hade inga så sent.
Min man passade på att vaccinera sig, var nästan ingen kö alls så det gick snabbt.

Till middag så lagade jag köttfärssås och pasta, A åt tre hela portioner.
Aa nästan i allafall.
Nu ligger liten och sover och i morgon ska dom ta första dagis fotot :D

Här kommer lite bilder också.

Cooling!





Antonio med sin nya damsugare.
Vi har en riktigt som ser precis likadan ut bara det att den är blå :P




Städar


Här är jag i dag, ser lagom trött ut haha.


Inte den bästa på att ta bilder.

Bilden ovan Vecka 33
Bilden nere Vecka 18.



Mamma byxorna som jag hade där får jag inte ens på mig nu, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0