Fredag kväll


Vi har varit på bio :D
Den var riktigt bra.
Tjejen var dock inte med så mycket dessutom var hon ganska dålig det lilla hon var med.
Men allt som allt var det grym!
Det var j*vligt högt ljud bara, stakars bebisen :S
Efter bion var slut höll jag på att spy för jag hade ätit så mycket popcon och drukigt läsk.
Min älskade man blev helt galen på en tjej som skulle gå av tunnelbannan, hon höll på att knuffas.
I saw så är det ju en tjej som får missfall för att en kille knuffar in en dörr i hennes mage.
Efter han sätt den blev han väl orolig.
Han blev iallafall skit förbannad :P
Var tvungen att lugna ner honom, sen var allt bra igen.

Antonio kom skuttandes när vi kom hem, han var jätte glad och hade haft det jätte bra med sin mormor och Lima.
Dom hade lagt pussel och ätit och gjort massa skoj.
Liten hade dock halkat iköket efter att Limas vatten hade spillts ut, så han ramlade och slog i huvudet i det hårda golvet :S
Han mår iallafall bra så det är ingen fara :)

Pratar med min kompis Mya på msn, hon sa nyss att små barn också får vaccineras nu.
Alltså är frågan om Antonio ska få göra det.
Det känns jävligt jobigt att behöva bestäma det.
Vill absolut inte att han ska bli sjuk, men varför säger dom först NU att det är okej? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0